يکشنبه ۲۷ آبان
چهارمحال وبختیاری شعری از احمد خدادادی دهکردی
از دفتر خدای عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۶۴۳۸۴
بازدید : ۲۵۰۱ | نظرات : ۵۱
|
دفاتر شعر احمد خدادادی دهکردی
آخرین اشعار ناب احمد خدادادی دهکردی
|
خوشا دهکرد ومردم های نازش
هوای روح بخش و دلگشایش
خوشا آب و هوای باقرآباد
درختان مو و اب قناتش
خوشا درگردش پُل زمان خان
بری لذت زآب بی مثالش
در این دنیا دگرهرگز نبینی
محلی همطراز پیر غارش
بیا گُهرنگ تا آنجا ببینی
شگفتیهای بِکر جویبارش
زچشمه دیمه گرآبی بنوشی
شوی مجذوب طعم خوشگوارش
نخواهدرفت از یادم صفای
بِن وسامان ونافچ وشیخ شبانش
اگر افتد گذر بابا پیر احمد
بخور از گردو و آلوچه هایش
ندارد تا به دنیا قالی او
هنرمندی نباشد چون زنانش
بیا درشهرکرد ما و بنگر
صفای مردمان با مرامش
برای شهرکردی افتخاراست
حاج آقا صولت وآقا جلالش
نخواهی یافتن درجای دیگر
یلان و شیرمردان جوانش
اگر رفتی به چلگرد وچُغاخور
شوی حیران زمردان شجاعش
ببین گُلگُون تراز سیب گلابه
لبان و گونه های دخترانش
نبینی درجهان چون بختیاری
صفای مردم مهمان نوازش
به غربت زندگی معنا ندارد
خداوندا به سر آور ملالش
همیشه آرزوی احمد اینست
رسد نزدیگ ایام وصالش
پائیز. ۸۸
|
|
نقدها و نظرات
|
شاعر گرانمهر مهربان بانو خانم عجم به شعر شهر جناب دهکردی خوش آمدی سلام
| |
|
ممنون ازلطف استادبانوعجم بزرگوار وتشکرازحضور سبزتان | |
|
باتشکرازاستادبانو حکیمی بافقی بزرگوار وممنون ازحضور ونمایش شعرزیبایتان عیدسعدمبعث وروز بزرگداشت عطارنیشابوری برشما مبارکباد | |
|
شاعر گرانمهر خانم بهارلویی به شعر شهر جناب دهکردی خوش آمدی سلام
| |
|
باتشکرازاستادبانو ناصری نسب بزرگواروممنون ازلطف وحضورسبزتان | |
|
شاعر گرانمهر مهربان بانو خانم ناصری به شعر شهر جناب دهکردی خوش آمدی سلام
| |
|
استاد گرانمهر جناب انصاری عزیزم به شعر شهر جناب دهکردی خوش آمدی سلام | |
|
باسلام وتشکرازبانو طهماسبی بزرگوار بله سرنوشت من هم همینطور بود پدرم ازشهرکرد به اهواز امددرسال ۱۳۲۰ وبه دنبال آن دراهواز متولدشدم وپس از۵۹ سال بعدازبازنشستگی ازشرکت نفت به تهران آمدیم ولی اکثر فامیل هنوزشهرکردهستند ممنون ازحضورسبزتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود