جمعه ۲ آذر
کاشکی می شد که نمونم توی لحظه های عادت شعری از حمیدرضایعقوب زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ۰۰:۲۳ شماره ثبت ۶۴۳۲
بازدید : ۶۴۷ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر حمیدرضایعقوب زاده
آخرین اشعار ناب حمیدرضایعقوب زاده
|
من م اینجا روی دیوار
اسیره یه قاب کهنه م
میون یه عکس سردم
که فقط تویی بهونه م
دستم از همیشه خالی
دلم از همیشه پرتر
کاشکی می شد که بمیرن
لحظه های دور و دور تر
کاشکی می شد یه ستاره
این برابر جون بگیره
این شب سیاه تبدار
بره و اذون بگیره
بزار آخری این حقیقت
میون من و تو وا شه
بزار آخرین دروغ هم
تشنه باشه و نباشه
.
.
من م اینجا توی آزار
اسیر تیک تاک ساعت
کاشکی می شد که نمونم
توی لحظه های عادت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.