سلام!
بهارانتان سرشار از:
شمیم شکوفه های شادی!
چند بهارانه، پیشکش احساس سبزتان:
۱_
دوبیتی:
بهارم، با تو پرمهر و وفا هست؛
سراسر، شور و دنیای صفا هست؛
درونم، عاطفه، گشته شکوفا؛
و احساسم، به عشقت، مبتلا هست...
زهرا حکیمی بافقی(الف_احساس)
۲_
برشی از یک غزل:
دشت، تا دشت ِ دلم، گشتم؛ رسیدم، سبزه زار؛
منتظر در راه هستم؛ تا بیایی، با بهار؛
زیر بارانم؛ ندارم، چتر ِ دستان ِ تو را؛
بازگرد از جان، بشو، بهرم دوباره، سایه سار...
زهرا حکیمی بافقی(الف_احساس)
۳_
شعر سپید:
عاشق می شوم؛
وقتی،
عطر نفس های بهار،
گل به گل،
دشت ِ احساسم را،
به باوری،
سبز می نشاند...
عاشق می شوم؛
وقتی،
شمیم ِ گل های نازدل،
خیال ِ نازک پردازم را،
به باغی از طراوت،
میهمان می سازند...
عاشق می شوم؛
وقتی،
بهار،
این جا،
می خندد...
زهرا حکیمی بافقی(الف_احساس )
کتاب: صدای پای احساس
۴_
سپید کوتاه:
چونان بهار،
شکوفا می شوم؛
وقتی که مهر،
می درخشد،
در احساس ِ نگاهت...
زهرا حکیمی بافقی(الف_احساس)
۵_
سپکو _ بهار:
بهار شکوفا شد
در احساس ِ سبزی
که تنها تو
بهارانه اش هستی
زهرا حکیمی بافقی(الف_احساس)
درود بانوی عزیزم
بسیارزیبا بود