جمعه ۲ آذر
امام رضا(ع) شعری از مینا رسولی
از دفتر مینای شهر خاموش نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۳:۱۶ شماره ثبت ۶۳۷۳۶
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب مینا رسولی
|
** امام رضا**
اومدم مشهد با یه دستای خالی و سرد
با شرم گناه و روی سیاه و یه دل پر از درد
رسیدم درب باب الجواد با اشک و پای پیاده
شدم خجل از لطف تو اقا بخدا اینم زیاده
از شرم گناه روی رفتن به حرم ندارم آقا
نه اینکه تو نخواهی ام"من وفا ندارم اقا
میشینم درب باب الجوادت تا دلم اروم بگیره
شاید خوده اقا اجازمو از باباش آسون بگیره
با دل بی قرارم و این چشم های شرمسارم
یواشکی واسه عرض ادب دستمو رو سینم میزارم
السلام علیک یا باب احوائج خراسانم
دهی مرا اجازه حرم؟من همان گنهکارم
شنیدم از مادرم تعریف جود و کرمت رو بسیار
شنیدم که میگه درد داری "درداتو مشهد بیار
اومدم واسه تشکر گرچه غرق گناهم آقای مهربونم
ولی برادرم رو خودت که بهتر میدونی بتو مدیونم
#مینا رسولی.
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ادب
سپاس از لطف و حضورتان
ماندگار بمانید به نیکنامی
| |
|
عرض سلام و ادب
سپاس از حضور نگاه زیبایتان
ماندگار بمانید به نیکنامی | |
|
عرض سلام و ادب سپاس از نگاه پر مهرتان ماندگار بمانید به نیکنامی | |
|
عرض سلام و ادب اقای حیدری دزفولی گرانقدر درود به احساس پاکتان سپااس که به مهر تابیدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود
قربون امام رضابرم که عاشقشم
و همیشه حرمش بهترین پنهگام بوده