جمعه ۲ آذر
مادر شعری از سمیه براتی
از دفتر رویای دیدارتو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۱۵ شماره ثبت ۶۳۵۹۹
بازدید : ۴۷۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سمیه براتی
|
مادر ای الهه یِ مهر
رایحه یِ دل انگیزِ وجودت
مرا تا عمقِ حیات به سرزمین نور،
به دیار حضور و سرور می برد.
مادرم، بارشِ بارانِ مهربانیِ وجودت،
بر کویر بیقراری های شبانه ام،
امیدوارم میکند به فردایی بهتر،
پر معناتر و زیباتر.
مادر! خاطره لطیف دستانت،
یادگار جاری همیشه در احساس من است.
و نقش تو در خاطره ام همیشه جاودان خواهد ماند.
و من بی عشق تو
به خاکستری تبدیل خواهم شد
جا مانده از
آغوش پر مهرت
و در حسرتِ دیدار رویِ ماهت
همچو کبوتری که پرِ پروازش را چیده اند
خواهم مرد.....
#سمیه_براتی
#روز_مادر_مبارک
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو
زیبا بود