جمعه ۲ آذر
آیینه رخ شعری از پانته آ عسکری
از دفتر جزر و مد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۷:۳۴ شماره ثبت ۶۳۳۲۹
بازدید : ۴۴۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب پانته آ عسکری
|
اندوه، کنارِ خلسه، خواب است
در شیشه ی شعرِ گل، شراب است
این ابرِ لطیفِ چشمه آغوش
چون پیکِ بهار در شتاب است
آیینه رخی به سینه داریم
ساغر به کفی که تشنه یاب است
هم خانه ی بافه بافه شب بو
هم شانه ی حلقه حلقه تاب است
تنبور و چگور و دف بیارید
شالوده ی شهرِ غم بر آب است
بادا ببَرد به بهترین حال
لشگر شکنی که در نقاب است
|
|
نقدها و نظرات
|
خوش آمدید | |
|
درود و عرض خوشامد | |
|
سلام سپاسگزارم | |
|
مقدم تان گل باران | |
|
سلام و عرض ادب | |
|
سلام و سپاس از خوانش ارزشمندتان | |
|
درود ها ادیب گرانقدر | |
|
ممنونم بزرگوار | |
|
خوشحال شدم از آشنایی با قلم شریف تان سلام و سپاس | |
|
مقدم تان گل باران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.