دوشنبه ۲۸ آبان
آئینه بوسید شعری از حسن کریمی
از دفتر نغز ترین رؤیا نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۶۲۹۵۷
بازدید : ۶۳۸ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب حسن کریمی
|
آینه بوسید
چه بی پروا تو را ، آئینه بوسید
توخندیدی و ، اوگلبوسه میچید
نسیمی میگذشت،ازکویِ مویت
به رندی ، باده از لعلِ تونوشید
حسن کریمی
|
نقدها و نظرات
|
مهربانم نازنین بانو جمیله خانم عجم به مهمانی شعر ی عاشقانه از ساخته های استاد کریمی عزیم خوش آمدی. سلام
| |
|
مهربانم سیده بانوی بزرگوار مهر حضورتان بر ضیافت شعر استاد کریمی مدام . سلام
| |
|
شاعر گرانمایه جناب حمید خان نوری مهرتان ماندگار که به محفل شعر استاد کریمی فدم رنجه فرمودید سلام
| |
|
مهربانم نازنین رعنا مهرحضورتان بر سفره ی شعر استاد کریمی مدام . سلام
| |
|
سپاسگزارم از لطف و عنایت شما | |
|
جناب مقصوی عزیزم به محفل عاشقانه ی استاد کریمی خوش آمدی سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام استادبزرگوارم
بسیارزیباست :
2: :