يکشنبه ۲۷ آبان
بهترین دعا شعری از سید مهدی بنی هاشمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۲۰ شماره ثبت ۶۲۴۷۶
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سید مهدی بنی هاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی بنی هاشمی
|
از روز ازل خواسته ام تو را همیشه
در هر سحر و قنوت و هر آیه ی اذکار
.
هر وقت ِ دعا خواسته ام تو را عزیزم
در وقتِ دعاهای خودم همیشه صد بار
.
گفتم به خدا وقت قنوتم؛ فرجی کن
پس چه فرجی بهتر از آن لحظه ی دیدار؟
.
من خواسته ام خیر شود کار و عِقابم
پس خیرترین خیر تویی ای گل بی خار
.
من خواسته ام شفای امراض خودم را
بی شک که تویی مرهم این سینه ی تبدار
.
در کل جهان حاجت من تویی..تویی...تو
یک مرحمتی کن به دلم حضرت دلدار
.
صد بار اگر جهان شود زیر و زبر هم
تو عشق منی...مال منی...یارمنی...یاررر
#سید_مهدی_بنی_هاشمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود