جمعه ۲ آذر
رسانده است به لب ، عشق ، جان خسته ی ما را شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳ شماره ثبت ۶۲۰۷۱
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
به دل مگیر زبان ِشکسته ،بسته ی ما را
رسانده است به لب "عشق"جان ِ خسته ی ما را
بجای خود ننشیند دلت مگر به طریقی
به خاک و خون بِکِشاند دِلِ شکسته ی ما را
به سمت فاجعه ی تو به راه و چاه بیفتد
فلک کنند اگر دست و پای بسته ی ما را
کشانده است غم تو به خون چو لشکرِتاتار
صفوف معترضِ جمع ِ دسته دسته ی ما را
زبان به کام گرفتیم تا دوباره نبینند
غریبه های بخون تشنه زخم ِ بسته ی مارا
نگاه ما همه مانده به راه تا بِرَهانی
به مهر کشتی جان ِ به گل نشسته ی ما را
#سید_مهدی_نژاد_هاشمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست