جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
اے ڪہ چَشمـت ، منشاءِ هستے و نــــــــــور
تنِ ټۄ جامِ الَستے ، برتـــــــر از جنسِ #بلور
#مجانیـن همہ بــــــــــر درگہِ ټۄ ، پرسہ زنند
گر ڪہ باشد منزلت آتش و در وادےِ دور
از ټۄ گفتن کارِ هر شاعرِ عاشق پیشه نیست
کارِ هر مستی نباشد درکِ این شعر و شعور
تا ڪہ ما ، والحِ چَشمانِ خرابِ ټۄ شدیم
همه نادیده گرفتیم ، ؏شق و آثارِ #غرور
سالها در پیچ وتابِ مقصدت ، سوخت دلم
من چُنین خیره بِراهت مانده ام در تنِ گور
#فے_البداهہ 🔮
✍ #سعیده_تفضـلی_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودها بزرگوار تقدیمی ست . ممنون نگاه گرمتان بوده و هستم 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب بدر زیبا نگاه شماست . برقرار باشید 🌹🌸🌹 | |
|
درودها جناب دهکردی قبلا سپاسمند حضور گرمتان هستم . آموخته ام از محضرتان . برقرار باشید 🌷💮🌷 | |
|
درودها جناب انصاری تقدیمی ست . باشد که هماره بسرائید به مهر 🌷💮🌷 | |
|
درودها گرامی ممنون بابت حضور گرمتان . رقص قلمتان هماره در اوج 🍂🌸🍂 | |
|
درودها جناب آقایی ممنون نگاه گرمتان هستم . رقص قلمتان هماره جاوید 🌸🌷🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود