يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- "یلدای بی یلدا"
- گناهــــــم بی گنــــاهی نیست، گنه کـــارم در این بُطلان
- نخـــوردم مـــــی نرفتم راه، چه ظـــلمی است بر خطا کاران
- چه دانــی از زمستان و تنِ لرزان و غم دیده
- نه دزدم نه خطا کار و نه این دارندهءی ایمان
- شــــبم تاریک و دامن ســـوز، به تنـــهایی زنم جُولان
- چــــه خواهم من ز این دنیا ،خــداوندِ شب و صُــبحان
- به هـــر در مـــیزنم من سر، مرا بیگانه میخوانند
- مـــطیعِ بسترِ پستی، خــطیبِ ابله و ارزان
- هـــــوا سرد است میدانم،چه آرام مــیزند باران
- تو گـــویی غرق شـــبنم نیســـت دو چـــشمانِ تـر و مُژگان
- بــه ویرانی شدم ویــران و این تن خـــسته و عـُـریان
- ز گـــردون این سرم گــیج و زمان لــب بسته و حـیران
- چه عــــهدی بستم و پیـــــــمان،ندانم این چـــونین عــنوان
- کــــه هر شـــــب به ز این شــب ها، دو چشمانم تر و گریان
- خــــطا کارم نــکــن خــلقت، چه ظـــلم اسـت بر تنِ بی جان
- نخــــواهم این مســـلمانی، نـــدارد این خـطا پایان
- چــه سرد و فارغ از معنی، زمین و چرخ ایــن دوران
- چه بیهــــــوده شـــــود تفسیر، قــسم خوردن به ایــن قرآن
- چــه آســـان میــــشود آموخت، مرام و فطــرت حیوان
- "بیاموزید آدم را که از اول شــود انســان"
- ***** چه مـــــیدانید مبارک این شِـــب "یلــدا"
- بنـــــــوشید و بیاشـــــامید ، نپرسید از "گنهکاران"
- آرش غفاری درویش 21 آذر 1396
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از خوانش سروده زیبای شما مسرور شدم
موفق باشید