يکشنبه ۲۷ آبان
ریشه شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۷:۱۸ شماره ثبت ۶۱۵۱۱
بازدید : ۵۵۸ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
وجود من زخاکی ریشه دارد
که بودستی زمانی شهریاری
زمانی دیگر انگاری سلحشور
من احساسش کنم هرچند آری
کمی هم دورتر از عاشقی زار
که بودی شعله ور از عشق یاری
بیکذره وجود م از گلستان
که آب آوردش اندر جویباری
من تشنه بجامی سر کشیدم
شدم مجنون و واله بیقراری
یکایک در وجودم ریشه دارند
هم از فردوسی و پروین نگاری
زمولانا وحافظ سعدی راد
زبیرونی و سینا بیشماری
هم از صائب زعطار وابوالخیر
هم از شمس الشموسش یادگاری
ولیکن من کنون افتاده ام زار
پریشان مانده ام بی اعتباری
شدم تنهاترین مردان عالم
شدم وامانده اندر رهگذاری
نه تاریخم دهد فروشکوهی
نه ایمانم برآرد شاهکاری
شدم بی خویشتن بیگانه از خویش
نه دستم میرود دیگر بکاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.