دوشنبه ۲۸ آبان
سیب یا گندم شعری از حسن کریمی
از دفتر نغز ترین رؤیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۰۶:۳۷ شماره ثبت ۶۱۵۱۰
بازدید : ۶۷۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب حسن کریمی
|
«سیب یا گندم»
شب میانِ مردمِ چشمِ تو،چون گُم میشود
از لبت صبحش نصیبم ، یک تبسُم میشود
سُکر می بارد ز لبهایت ، نیازم را بده
جرعه ی نابی به کامم ، از لبِ خُم میشود
دوست میدارم شنودنغمه ات را ، زیرلب
چون که چشمت بالبت،گرم ترنُم میشود
می نشیند اشک درچشمت، فریبامیشوی
مثل دریائی ، که درگیر تلاطُم میشود
لشکر مژگانت،ازجنگِ دلم برگشته است
عشق باشد،این چنین زیباتهاجُم میشود
شیطنت های تو ما را کُشت ، حوایِ دلم
پیشِ تو،ابلیس هم محتاج گندُم میشود
حسن کریمی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.