شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)
آخرین اشعار ناب احمد رشیدی مقدم (گمنام)
|
هجر تو ..
هجر تو غم بر دل ما میکند
ناله ما شور به پا میکند
آه زدل اشک زچشمم روان
درد خودش را ملا میکند
باز که این جمعه چرا نامدی
دل زغمت ناله جدا میکند
طعنه زند منکر دیدار تو
بر دل من طعنه جفا میکند
نام تو شد کعبه دلهای ما
مرغ دلم سعی و صفا میکند
هرکه تورا دوست بدارد یقین
دردل خود مهر خدا میکند
منتظرانت همه در انتظار
ذکر فرج در همه جا میکند
هرکه کند ناله زهجرت بسی
در فرجت نیز دعا میکند
گوشه چشمی تو به (گمنام) کن
چون بکنی درد دوا میکند
جمعه بیست چهارم آذر نود شش.
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان ارجمندم جناب سید حاج فکری عزیز بسیار خوقتم وخدارا شاکرم که با حضور مجازی خود به سروده ام صفا بخشدی ؛ امیدوارم خداوند متعال وجود شمارا عاری از هرگونه ملال واندوه بدارد ودر پناه سایه لطفش وحمایت ائمه اطهار زندگی خوشی داشته باشید آمین یارب العالمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در فرجت نیز دعا میکند
درود ها بزرگوار عزیز جناب گمنام ارجمند اجرتان با مولایمان مهدی موعود ع