سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      آرزوی محال

      شعری از

      سید رضا موسوی

      از دفتر شعرناب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۱ ۱۷:۳۳ شماره ثبت ۶۱۰۹
        بازدید : ۱۷۴۱   |    نظرات : ۱۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید رضا موسوی

      شهر روی سرم هوس میریخت
      بوسه ای در دلم هوایی بود
      وقت رفتن رسیده از پس شعر
      لحظه ناب یک هم اغوشی .... در افق دیدنی ترین <<تر>> بود
      آه گویا قلم نمیخواهد
      تو هووی دست من باشی !
      راز ها بند انگشت من باشد
      تو میان بسترم باشی
      با صدایی از دل اعصار
      رفته تصویر یک خود آگاهی
      بی خبر از تمام تلقین ها
      گفتم ای کاش... بغلم باشی
      زمزم چشم مشکی ات امشب


      قهوه ی چشم من چقدر تلخ است
      تلخ از یک خیانت سبز
      شاید اینبار همسرم باشی....
      وای... از کجا شروع کنم
      از دلی بسته بر دل ابیات
      یا شبی کنار تصویرت
      قاب عکسی...
       تو کنار تخت من باشی
      من ببینم چو قاب عکس ات را
      با دو صد کنایه و تمثیل
      گویمت: خدا نگهدارت
      کاشکی تو عاشقم باشی....
      رضا موسوی 91/1/10

       

       

       

      پ ن:

      از بس اینروزها دل درد دارم ضعیف شدن را به فال نیک گرفته ام

      وقتی تو جلوه کنی بت میسازند از تمثال تو

       

       

       

      راستی؟

      دیدم نگاه میکنی تحرکاتم را در این مکان!

      پس: وقتی غذاهای چرب وچیلی از انواع و اقسام گناهای نکرده و کرده به خورد روحم دادی بزار برای خودم سالاد کلمه درست کنم و بکوبم وسط این معده ی ناشی

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0