يکشنبه ۴ آذر
منتظر شعری از امیر ابوالفتحی
از دفتر بی خط نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸ شماره ثبت ۶۰۸۸۶
بازدید : ۶۳۰ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب امیر ابوالفتحی
|
هنوزم من و تنهایی خونه
توی که ،همۀ دلتنگی مونه
که یه روز بازم ، تو دوباره
پا تو بزاری تو، تویه خونه
هنوزم که باز، منه دیوونه
با قناری های ، تویه خونه
پا به پای هم ،هی می خونیم
تا تو برگردی ، باز به خونه
هنوزم باز، پیر جادۀ خونه
منتظر به پای تو ، می مونه
تا تو قدمها تو، تو بزاری
رویه چشمِ منه دیوونه
هنوزم که باز، منه دیوونه
با قناری های تویه خونه
منتظرسالها،چشم رویه جاده
تا تو برگردی باز به خونه
تا تو برگردی باز به خوووونه
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد استکی عزیز،سپاس گزارم🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود خانم ناصری نصب شاعر گرانقدر،سپاس گزارم🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود استاد انصاری عزیز،سپاس گزارم🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه بسیار زیبایی است