جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
چَشمم از گریہ و این نالهٔ شبگیر چونان دریا شد
آه از سینہ برون آمد و شب رفت و دگر فردا شد
تا ڪہ یکدم چَشمِ تو دیدم و آن حضرتِ عشق
پای کوبان سو؎ِ دل آمد و در سینهٔ تنگم جا شد
آنڪہ از #عشق ، بسے توبه بڪرد از هجرت
حال با آمدنت ، زنده دل و لیلاےِ پُر سودا شد
در رخِ زیبا؎ِ تو آن طرحِ لطیفِ خنده ات جا دارد
این همان معجزه و باعثِ در جهانِ من غوغا شد
ترسِ از آهـــو؎ِ چَشمِ تو ، مرا #پیـــرم ڪرد
او همان غزالِ وحشیست که از عشقِ تو بی پروا شد
✍ #سعیده_تفضـلی_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب انصاری مهرتان را سپاس. تقدیمے ست .🌹🍁🌹 | |
|
درودتان جناب ذهایے . پاس بابت لطف سرشارتان . برقرارباشید 🍁🌷🍁 | |
|
درودعا جناب لنگرودے سپاس بابت نگاه گرمتان . سرافراز باشید 🍁💮🍁 | |
|
درودتان جناب فتاح سپاس بابت حضور گرمتان . هماره مانا باشید به مهر 🍁🌹🍁 | |
|
درودتان بزرگوار زیبا نگاه شماست🍁🌹🍁 | |
|
درودها غزل بانو مهرتان را سپاس 🍁🌹🍁 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.