کرمانشاه، ایران برایت می گرید. کاش آستین همت بالا بزنند، آنان که باید ...
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
همه فهمیده اند از قامتِ لرزانِ کرمانشاه
شده خشم طبیعت ناگهان مهمانِ کرمانشاه
به زیرِخاک مدفون گشته صدها آرزو "یک شب"
و بعد از آن مصیبت خانه شد استانِ کرمانشاه
سفر کردند مرغانِ مهاجر نیمه شب از آن
و بر جا مانده تنها چهره ی ویران کرمانشاه
به دستِ زلزله دل هاِ خراب آبادِ غم گشته
نباید این چنین باشد، ولی پایانِ کرمانشاه
همه از جان و دل باید کمک احوالشان باشیم
که باز آید به جای خود، سر و سامانِ کرمانشاه
و باید چون دوا باشیم بر زخمِ دلِ ایشان
که با مهرِ خداوندی شود درمانِ کرمانشاه
اگر همت کند دولت، زمانی زود در میهن
چو دیگر شهرها محکم شود بنیانِ کرمانشاه
ولی آوار و خاکِ تیره و خون است و مرگ و غم
تمامِ آنچه می بینیم در الآنِ کرمانشاه
نخواهد شد فراموش این غمِ جانکاه از دل ها
وّ در تاریخ خواهد ماند، این آبانِ کرمانشاه
#محمدعلي_سليماني_مقدم ۰۲:۰۰ بامداد ۲۳-۰۸-۱۳۹۶
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
امید که رب جلیل درگذشتگان در اثر این زلزله ویرانگر را ببخشد و بیامرزد و خلد آشیان سازد و به بازماندگان صبر عنایت فرماید