جمعه ۲ آذر
زلزله... شعری از علی صادقی
از دفتر دل بند نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۶۰۶۰۷
بازدید : ۱۰۴۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
«باعرض تسلیت»
زخمـی شده اند وناگهان باخته اند
دربازی ِ روزگارشان ... باخته اند
یک عده ای از "هموطنانم " دیشب ؛
در حادثه ی ِ زلزله " جان "باخته اند
علی صادقی
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض خوش امد
من هم عرض تسلیت دار م خدمتتان ...ممنون | |
|
سلام وعرض تسلیت
سپاسگزار حضور ارزشمندتان هستم
برقرار باشید ./ | |
|
سلام وعرض تسلیت محضر شریف جناب عباسی بزرگوار
ممنونتان هستم ....یا علی ./ | |
|
سلام وعرض خوش امد ..وهمچنین عرض تسلیت متقابل محضر شریفتان
تشکر می کنم بابت حضور ونظر لطفتان
انشا الله که به سر اید ...ما که طاقتمان طاق شد
یا علی وخدا نگهدارتان ./ | |
|
سلام وعرض تسلیت
من هم خدمتتان عرض تسلیت دارم
بلی حقیقتا سخت است در پناه خداوند کریم باشید ./ | |
|
سلام وعرض تسلیت اقا ابوالفضل عزیز
نگو که شنیدنش هم بدجور دلم را به درد می اورد ..چه برسد به تجسم کردنش
ممنونم بایت حضور وهمراهی صمیمانه ی شما عزیز بزرگوار.
یا حق ./ | |
|
درود خداوند بر شما بزرگوار
سپاسگزارتان هستم
خدا کند که سرنوشت هیچ بنی بشری این گونه رقم نخورد
خدا نگهدارتان ./ | |
|
سلام وعرض خوش امد وهمچنین تسلیت محضر شریف بانو لیلا ممنونم بابت همراهی شما مهربانوی بزرگوار
خداوند شما را حفظ کند ./ | |
|
درود بر شما بزرگوار .منونم | |
|
سپاسگزارم از حضورتان | |
|
سلام جناب صادقی بزرگ سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجاست
عرض تسلیت خدمت مردم شریف ایران
خصوصا غیور مردان کرمانشاهان
و جناب دژآگه عزیز