جمعه ۲ آذر
در گمانم شعری از حمیدرضا چارکچیان
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ۰۷:۴۴ شماره ثبت ۶۰۴۸۸
بازدید : ۵۲۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حمیدرضا چارکچیان
آخرین اشعار ناب حمیدرضا چارکچیان
|
در گمانم با گمانِ عشق بازی کردهای
مست از ناخوردهها گردنفرازی کردهای
در گمانم با گمانِ عشق همخوابیدهای
بوسهای را پاک کرده بوسهای را چیدهای
در گمانم با گمانِ عشق بودی همنفس
نیست در شأن دو عاشق همنشینی در قفس
در گمانم با گمانِ عشق پیمان بستهای
اینچنین راحت دلی بشکستهای
در گمانم باگمانِ عشق مِی نوشیدهای
خرقهی انکارِ دل پوشیدهای
در گمانم با گمانِ عشق میرفتی به راه
ناگهان خود را بدیدی قعر چاه
در گمانم حضرت عالیجناب عشق را نشناختی
امن و ایمان و امان با ناسپاسی باختی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید