جمعه ۲ آذر
پیدایی شعری از حمیدرضا چارکچیان
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۱۰۵۳۰۱
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر حمیدرضا چارکچیان
آخرین اشعار ناب حمیدرضا چارکچیان
|
حضرت عالیجناب عشق اِحیا میکند، اِحیا
اِحیا کن مرا
دست هر افتاده را بگرفته بالا میکند، بالا
بالا کن مرا
در میان خون و تشکیک و جنون و بیکسی
آن دل بی عشق را جانانه جانا میکند، جانا
جانا کن مرا
چشمهای خسته از خونبارش دوران هجر یار را
با سِرشکِ شوق اخبار وصال یار بینا میکند، بینا
بینا کن مرا
رمز اندر پرده، اسرار مگو و راز آن معشوقه و
سرّ عاشق را بگو هر لحظه افشا میکند، افشا
افشا کن مرا
روزهای انتظار بیتمام و خالی و بیعاطفه
از سر اعجاز خود یکباره حالا میکند، حالا
حالا کن مرا
در سکوت ساز و قلب و جام و بشکسته دلی
یک لبی تر کرده و همواره غوغا میکند، غوغا
غوغا کن مرا
آن که گم گشته میان عشق و تردید و امید
حضرت عالیجناب عشق پیدا میکند، پیدا
پیدا کن مرا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بزرگوار | |
|
ممنونم عزیز شریف | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه بسیار زیبا و دلنشین بود