شنبه ۱۹ آبان
|
دفاتر شعر محمد حسین محمدی
آخرین اشعار ناب محمد حسین محمدی
|
دلم خوش بود به بازی های کودکانه ام
وقتی که نفهمیدن بهترین فهمیدن بود
با کفش های پاره ام
پرسه می زدم در خیال خود
و آینده و عشق در روزهایم
مفهومی بی مفهوم بود
خندیدن ،بهترین آهنگ زندگی را
در کوچه باغ های دلم
به صدا در می آوَرد
و من هر روز چنان به دیروز می اندیشیدم
که فردا در افکار کودکانه ام بی معنی بود
گذشت و گذشت
تا اینکه چشمانِ لعنتی ات ،چنان
مرا به دام انداخت
که تمام کودکی هایم را فراموش کردم
و حال نشسته ام به آینده و فردا می اندیشم
که چگونه با بی تو بودن به عشق مفهوم دهم
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استكي ممنونم از لطفتان 🙏🙏🌹🌹 | |
|
سلام خرسندم از حضورتان 🌹🌹🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود بر شما ممنونم 🌹🌹🙏🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
زیبا قلم زدید