دیشب:
بیچاره دل من نالان بود
درآتشدان غــــم وانـدوه
افتـــان وخیــــــزان بود
آسمـــــان ابریـــــش هم
ممـلــــوازبـــــاران بــــود
دیشب:
خـــــانه ی دل مـــــــن
کلبــــه ی احـــزان بود
درقعــرچــاه غصــه ها
ســــــاکت وآرام بـــود
آه ه ه
خطا کردم خطـــــا...
دل بسـتم به ســـایه ها
آمــــدشـــب تـــارم...
مـــاندم تنهــای تنهـــا
درقــعرچـاه غــصه هـا
افســــوس:
اسـیـــردست آتــــش شد
دنیــــای خیـــــالی ام...
تــــلی ازخـــاکسترشد
آرزوهـــــای رنگیــــــم
مــــاتمم برپـــاست...
هرشـــــم تـــاسحرم
حــیــــف:
ازآغـوش گـرم خـــاطره هـــا
ربـــودند لبخـــندم.....
درسیــــاه چـــال کابـــوس هــا
پـــرتم کردند پرتم....
به خـــداهمــــن ســـایه هـــا
پی نوشت:
پرپروازقاصدکی بودم درآسمان دشتی بهاری
بادپاییز...
بی رحمانه برمن وزید به شبی یلدایی
کنون من...
درکُمـــــای دلتنگـــــی هایم
حـــال حوصله ام راهم نمی فهمم
#محمد_کریمی
مهربی مهری های پاییز۹۶
افراغ اندیشه
من غمگینم ولی....
شما...
شــــادباشید