آخرین بار که منو بوسیدی
پشت گوشی تو دل شب بود
بین حرفهای محرمانه
بین رازهای روزمره م بود
______________________
آخرین بار یادمه گفتی
من نباشم از دنیا سیر میشی
انقد قصه میبافتی
من نباشم از کوه میفتی
__________________________
قرار بود از دنیا سیر شی
قرار بود از کوه بیفتی
چی شد حرفای قشنگی که
واسه خام کردنم میگفتی
__________________________
دخترک شال سرمه ای
کی میفهمه به چی فکر میکنی
کی میفهمه تو ذهن مجروحت
چه دردایی رو درمون میکنی
____________________________
تو مثه یه فرشته بودی که
تو یه شب سرد تورو لمست کرد
بین دوست دارمای عمیقش
یه دروغ تازه بارت کرد
_________________________
باورش کردی که میتونه
برات یه تکیه گاه باشه
مثه روزایه اول
آغوشش سرپنات باشه
_______________________
چه زود آدما عوض میشن
چه زود جات پر میشه
یکی خسته میشه از من
یکیم ازتو دور میشه
_____________________________
دخترک شال سرمه ای
اشکاتو نریز رو این صفحه
واسه دردات یه مرهم پیدا کن
یکی که حرفاتو بفهمه
________________________
اونیکه حس کرده باشه
درد نامردی رو
یکی که بتونه بفهمه
معنیه بی محلی رو
___________________________
تو باید پیدا شی تو قلب یک شهر
تو دل روزیکه بشه پیدات کرد
تو میتونی معنیه پایان رو بدی تغییر
مثه کابوس زنی که نمیشه تعبییر
_______________________________
بعد این زخم میتونی پاشی
تو میتونی باز عاشق باشی
خودتو دور کن از دیروز
تو میتونی از امروز فردا شی (((((((((((تو میتونی خود لیلا باشی .))))))))))))))))