چهارشنبه ۱۶ آبان
سلام می کنم شعری از فرزانه ایروانی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۷:۵۴ شماره ثبت ۵۹۳۹۹
بازدید : ۴۹۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب فرزانه ایروانی
|
ناز و معصوم,
چنان معصومانه ،
محجوبانه حرف میزنی
🍓🍓🍓
که حس شیرین و
ملسی در روح پدید می آید
🍓🍓🍓
حرفهایت به تمشک آبدار
و سرخ شبیه است,
مدهوش میکند
🍓🍓🍓
#فرزانه_ایروانی
نفس است
دم است, سلام تو
و علیک من, بازدم
دم به دم صدایم کن
تا زنده تر شوم
🦋🦋🦋
شرار نگاه تو
شرابی ست مرد افکن
که جان و دل ،
روح را دهد قرار
🦋🦋🦋🦋
جامی دگر بر این
همیشه مست بیار
که را جان به سر نکرده
آن چشم خمار؟!
🦋🦋🦋
تو نباشی, زندگی,
همه رنج باشد و عذاب
🦋🦋🦋
بی تو،
چون بود حال من
خانه خراب؟
#فرزانه_ایروانی
اینجا باران می اید ،
تو را می خواهد
با یه چتر از صمیمیت و
لبحندی بر لب
از راه برسی ومرا
دعوت کنی
به یک گردش عاشقانه
چشم به راهت
نشسته ام
دلواپس بند آمدنِ بارانی
که
یاد تو را
در چشمم خیس میکند .
#فرزانه_ایروانی
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی سپاس از نگاهتون | |
|
درود استاد گرامی سپاس بیکران از توجه تان | |
|
درود استاد گرامی تشکر از نگاه زیباتون | |
|
درود سید گرامی ممنون از الطافتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بودند
بگو یا حسین(ع)