جمعه ۲ آذر
نشود شعری از قلم صاف
از دفتر گم كرده نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ۰۱:۰۰ شماره ثبت ۵۹۳۵۲
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۷
|
|
قـــــــلم صــــــاف شــده هرڪــارے ڪــنــے آن نــشــود پــشــت هر دربــروے مــشــت بــزنــے بــاز نــشــود؟ شــده در عــشــق ڪــســے ســوخــتــه مــحــبــت ڪــنــے عــاشــق نــشــود؟ در مــیــان تــصــویــر ایــیــنــه ها رخ او بــاشــد رخ تــو نــشــود؟ پشــتــ یــڪ قــلــب بــه ظــاهر ســالــم شــده بــیــمــار ڪــســے بــاشــے و غــمــگــیــن نــشــود؟ شــده ایــام جــوانــے بــا او بـــشوی پــیــر عــاشــق نــشــود؟ شــده بــاشــے نــبــاشــد بــگــویــد هســت و شــده بــاشــے بــه پــایــش بــــگیرد از تــو نیــــست و هســت و شــده گــریــان بــشــوے نــڪــشــد بــه ســر تــو دســت و شــده عــمــرے بــه عــشــقــش شــوے تــو مــســت و شــده بــاشــد همیـــــشه یــڪــروز بــرود بــا تــو نــگــویــد قــصــد و شــــده از خـــود بیخـــود تــا عــمــق وجــود...رام دربنـــــد ڪــســے بــاشــے عــاشــق نــشــود؟ میــشــود بــا احــســاســے عــمــیــقــ...ســالــها گــیــر ڪــســے بــاشــے عــاشــق نــشــود؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
یا حسین(ع)
عزاداری ها قبول