شنبه ۳ آذر
گویا در این دنیا... شعری از صمدقاسملو
از دفتر باران خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۵۹۲۷۳
بازدید : ۵۱۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب صمدقاسملو
|
گویا در این دنیا همیشه زندگی غم داشت
زیباترین تفسیر هستی،عمر مبهم داشت
یک اشتباه بی گذشت آن جا اگر سر زد
سنگین ترین حکم زمان را عشق آدم داشت
یوسف فقط از چاه تنهایی رهایی یافت
آینده ی تاریک و تلخ بردگی هم داشت
با خواندن تاریخ ها فهمیده ام قاجار
از اول دوران خود یک کودتا کم داشت
هر جا نوشتند و شنیدیم ارگ ویران بود
غافل از این که با بنان آوازه ای بم داشت
یک خانه ی ویرانه میراث دو تا مان شد
ای کاش می شد دست کم یک عکس باهم داشت
#صمدقاسملو_پریشان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.