يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
من با توام در این فصل
دراین فصل جدایی
خزان هست
ولی دارد روح هوای بهاری
به روی صفحه دل می نویسمت شکسته
گاهی کناریک رود می بینمت چه عالی
مثال یک سنگ در رود
دلم روان است
دردی از کم نگاهی ،،،،دردی از بی خیالی
مهرآفرین خدایا
خدای خوب و پاکم
ای کاش من ببینمت
هم در کنار قالی
هم در کنار یک حوض هم درکنار دریا
هم در آسمان آبی
هم در زمین خالی
هم در کنار یک صبح بعداز نماز حاجات
ببینمت خدایا
در وقت پرت یا خالی
هر زمان و هر حال در قلب عاشق من
یادت می کنم الهی
یادت می کنم الهی.....
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی شاعر خانوم باقرزاده مچکرم از حضورتان به شعرانه من خوش آمدی.... | |
|
سلام جناب جلائی مچکرم از حضورتان در دفتر شعرانه ام خوش آمدید .... | |
|
سلام آرزوی عزیزم ممنونم از دید مثبتت خوش آمدی به شعرانه من..... | |
|
خوش آمدید مچکرم از حضورتان و دید مثبت شما استاد ارجمندم..... | |
|
سلام شاعر عزیزخانوم ناصری نسب ممنونم از حضورتان | |
|
ممنونم از حضورت بانوی شاعر خانوم نادی عزیز..... | |
|
سلام شاعر بزرگوار جناب زرتاب ممنونم از حضورتان ...وشعر زیبایتان ... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.