پنجشنبه ۲۴ آبان
دختر ماه های برف آلور شعری از محمد هادی علیایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۵۹۰۳۴
بازدید : ۳۶۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد هادی علیایی
آخرین اشعار ناب محمد هادی علیایی
|
دختر ماه های برف آلود
تا ابد در دلم زمستان است
شعر گفتن برایم اجباریست
مثل مشق شب دبستان است
از کجا آمدی نفهمیدم
مثل یک زلزله تکان دادی
من شکستم که عاشقت باشم
عشق را بر دلم نشان دادی
شاعر زلف های تو در تو
عاشق خنده های غمگینم
آنچنان عاشقت شدم بانو
جز تو خوابی دگر نمی بینم
کاش میشد بپرسی از حالم
تا بگویم به رسم یک عادت
فکر من را نکن تو بانو جان
خوب هستم خیالتان راحت
کاش میشد بمانی اما حیف
بی تو باید که عمر سر گردد
آرزویی محال دارم ...کاش
آب رفته به جوی بر گردد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام برادرخوبم
زیبا قلم زدید