جمعه ۲ آذر
خاطرات شعری از فرهاد علی محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۴:۳۲ شماره ثبت ۵۸۸۸۸
بازدید : ۵۹۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر فرهاد علی محمدی
آخرین اشعار ناب فرهاد علی محمدی
|
شوق رفتن بہ ڪودڪے، احساسِ دوبارہ و هیچ
بازے و مدرسہ و خانہ، آس و پاسِ دوبارہ و هیچ
بچگے و شیطنت، هزاران قهر و آشتیِ همیشگے
لباس خاڪ شدن و مادرم، وسواسِ دوبارہ و هیچ
اسباب بازے و خوراڪے، داشتن هرچہ ڪہ مے دیدے
اے جان، عشق جیبِ بابا،اسڪناس دوبارہ و هیچ
خاطرات فراوان چون شربت و قهوہ ے تلخ، واقعاً
این همہ زیبایے؛ خدایا، سپاسِ دوبارہ و هیچ
آرے گذشت با واژہ هاے زیاد و کم، اما اے ڪاش
برگشت بہ آن دوران، نہ! اِبلاس دوبارہ و هیچ
روزهاے گذشتہ و فردا، یڪ بہ یڪ رفت و مے آید
خاطراتِ فرهاد،جوانے وپیرے، اشخاص دوبارہ و هیچ..
فرهاد-علے محمدے
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برقرار باشید