يکشنبه ۲۷ آبان
انتظار ابدی شعری از امید خواجوی
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۵۸۸۵۹
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب امید خواجوی
|
گاه به خود ميگويم
بايد بروم...
به دنبال روشني روز
به دنبال آرزوهاي سپيد
به دنبال خيال هاي روان
اكنون،
ياد نخواهم كرد
سرنوشت را..
عقل نوشت را...
گرمي تابنده ي عشق را...
سردي زننده ي درد را...
هيچ..
هيچ..
اينك فقط به خود مي انديشم! به افسوسي كه سرتاسر وجودم را احاطه كرده است..
به ترديدي كه مرا از خود دور كرده است!
بايد بروم..
به دنبال انتظار ابدي..
به دنبال اميدي بي پايان...
آخرين خط اين زمزمه نگاشته ميشود:
كاش قلب من تا ابد به خاك سپرده ميشد....
|
نقدها و نظرات
|
بانو حکیمی عزیز وجود شما مایه دلگرمیست | |
|
درود بر شما دوست عزیزم | |
|
لطفتان مستدام باد جناب عباسی عزیز | |
|
سپاس از نگاه شما بانوی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.