پنجشنبه ۲۴ آبان
زن ها را نمیگیرند شعری از محمد هادی علیایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ۱۳:۱۸ شماره ثبت ۵۸۷۰۸
بازدید : ۲۰۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد هادی علیایی
آخرین اشعار ناب محمد هادی علیایی
|
زن ها را نمیگیرند
شاید بشود مجبورشان کرد
شاید بشود فریبشان داد
شاید بشود تسلیمشان کرد
شاید بشود و بشود و بشود
اما هرگز نمیشود زنی را گرفت
شاید بشود آرزویش را گرفت
شاید بشود زیباییش را گرفت
شاید بشود شادی اش را گرفت
شاید بشود آزادی اش را گرفت
شاید بشود و بشود و بشود
اما هرگز نمیشود قلب زنی را گرفت
فقط میشود عاشقش بود
فقط میشود دوستش داشت
فقط میشود شعر برایش گفت
اگر صادقانه عاشقش باشی
شاید
شاید با قلبش تو را به آغوش بکشد
اگر در آغوشش آرام بگیری
صدای قلبش را خواهی شنید
زن ها را نمیگیرند
زن ها را دوست میدارند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زن ها را دوست میدارند
حرذف حساب جواب نداره
عالی بود برادرخوبم