دوشنبه ۲۸ آبان
|
آخرین اشعار ناب محمد حسن ایوبی
|
لنگ لنگان. . .
بینوا ﺑﺎﺭ ﮐﺸﯽ . . .
ﮐﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﻥ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ . . .
ﺭﻗﺺ ﭘﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﻧﻤﻮﺩ از وزن بار. . .
ﻭ ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺯ ﺳﺮ ﻧﺎﻥ !
ﻟﻨﮓ ﻟﻨﮕﺎﻥ،پدری سبز و جوان. . .
که به رویت پیرمردیست سپید!
ﮐﻪ ﺻﺪﺍﯾﺶ ﺩﺭﺩ ﺍﺳﺖ. . .
بی صدا اما تو از چشمش بخوان. . .
هی بخوان و هی بخوان. . .!!!
ﭼﺸﻢ ﺩﺭﺩﻣﻨﺪ کجا میبینی. . .؟
در میان مردم پس کوچه ها. . .!
پدر از رنج فقط مینالد. . .
ناله هایی که عیان هرگز نیست. . .
ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ کودکی از جنس مهر. . .
ﮐﻪ ﻏﺬﺍﯾﺶ خنده های پﺪﺭ ﺍﺳﺖ !
ﻭ ﻧﯿﺎﺯﺵ ﺁﻏﻮﺵ . . .
ﺷﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻧﺎﻥ!پینه دستان بابا. . .
ﺍﻧﭽﻨﺎﻥ غاﻓﻞ ﻧﺒﺎﺷﺪ!
که نیازش آغوش. . .
و لباسش. . و غذایش آغوش. . .!
روح فرزند به همراه پدر. . .
روز و شب را دوره گردی میکند. . .!
#ﻣﺤﻤﺪﺣﺴﻦ_ﺍﯾﻮﺑﯽ
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بزرگوار. . . سپاس از حضور و نظرتان حضورتان مستدام | |
|
سلام جناب وطن دوست عزیز. . . منت نهادید. . . من هم متقابلا برایتان این چنین میخواهم سپاس بزرگوار | |
|
سلام بانوی بزرگوار سپاس از حضورتان. . . نظر لطف شماست | |
|
سلام جناب نیکوفر منت نهادید سپاسگزارم | |
|
سلام شاعر بزرگوار جناب میری عزیز سپاس از حضورتان | |
|
منت نهادید ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبابود