جمعه ۲ آذر
چند کلمه که کنار هم، نفس می کشند شعری از مرضیه سادات هاشمی
از دفتر شکوفه ی پاییز نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۵۷ شماره ثبت ۵۸۴۵۴
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
مرضیه سادات:
هایکو و پریسکه و غزل
چه فرقی می کند
وقتی پیش من نیستی
همه قریحه ی شاعری ام
خط خطی کاغذ بیچاره است
#مرضیه_سادات
کاش مرا ببخشی
برای زندگی ام
که خالی شده از یاد تو
و بی تفاوت به اخبار روزنامه ها
روزمره گی ام را تکرار می کنم
کاش کمتر کاش بنویسم
تمام وحشت من از دوزخ
یعنی جایی که نباشی
کمتر از تاریکی خواب نیمه شب است
امشب لطفا
برای صرف اشک
به قلبم بیا
حالم از طوطی شدن بد است..
کبوترها
حتی اگر سر نداشته باشند
راه خانه را بلدند
چشمت روشن
بال زنان آمد
شهید حججی
#مرضیه_سادات
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سیار زیبا بود