پنجشنبه ۸ آذر
**ساحل** شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر ترنم زندگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱:۵۵ شماره ثبت ۵۸۴۲۲
بازدید : ۱۳۴۳ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
|
من آن ساحلم،لب دریا
زبی تابی ها،لبی تشنه دارم هنوز
صورتم ازموج های دریا
سیلی ها دارد،هنوز
عجب نیوشی،نوشا دارد هنوز
آهنگ دریا را
ذره ذره دروجودش
نهفته داردهنوز
احساس سوخته ی من هرصبحدم
دست دردست طلوع دیرینه دارد هنوز
آغوش سردش هرشب
فریاد بوسه ی گامهایت
درسینه دارد هنوز
گوش ماهی هایم
هدیه ی من به تو
روح منتظرم
آهنگ عشق ورزیدن
درگوش گوش ماهی ها
آویخته دارد هنوز
بیا...
بیا یک شب
باقصه ی مبهم نگاهت
احساس ماسه ایم را
به رنگ عشق،نوربارانی کن
دریاآهنگ مارا
درگوشِ ماهی ها
زمزمه ها دارد هنوز
ساحل دریا،شب هاهم
زیبایی های نهفته دارد هنوز
تقدیم به همه شما،که ازجانم دوستتان دارم
|
|
نقدها و نظرات
|
هزاران درودبرادرم جناب سید | |
|
هزاران درود استادم جناب دانشمند | |
|
هزاران درود داداش عزیزم ابوالفضل جان | |
|
هزاران درود دوست عزیزم جناب گمنام | |
|
هزاران درود خواهرخوب خودم بانوسماالغزل | |
|
هزاران درود خواهرخوب خودم بانومژگان | |
|
هزاران درود خواهرخوب خودم بانوموژان | |
|
هزاران درود دوست خوبم جناب فریاد | |
|
هزاران درود استادنازنینم جناب باصر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبایی است
مبارک همه دوستان باشد