جمعه ۲ آذر
این عجب نیست کز اجل هم ناز می باید کشید شعری از علی کارگر( پیرو)
از دفتر هجران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۵۸۳۲۶
بازدید : ۱۲۱۱ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر علی کارگر( پیرو)
آخرین اشعار ناب علی کارگر( پیرو)
|
این عجب نیست کز اجل هم ناز می باید کشید
بی نوا را بی نوائی سازمی باید کشید
بخت ما بین از اجل هم ناز می باید کشید
بینوایم بینوایان از چه رنج باید کشد
از سر شب تا سحر در حسرت دیدار یار
دردهایم گه عیان گردند گهی باشم خمار
گه خمار از باده و از سر خوشی و عشق یار
روزگار ای روزگار ای روزگار ای روزگار
انتظار است تا به کی باید چنین رنجی کشید
بخت ما را از اجل هم ناز می باید کشید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار موثر و زیباست
کمترین هم سروده ای دارد با این مطلع
<برای مردن هم باید التماس نمود<