پنجشنبه ۸ آذر
غمکده ام شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر ترنم زندگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۲۸ شماره ثبت ۵۸۱۳۴
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
|
گردورم کنی ازخودت،ازخودت
عطشناکترم کردی
قطره ای ازشبنم عشقت
چکیده برکعبه ی قلبم..
میان دوتپیدن قلبم
خاکسترم ازعشقت
دم به دم،درآتشتم
روحم..وجودم
واله ی این سوختنم
نگاهم نکن ازمن
نمانده باقی
هیچ...
داغ سینه ام حکایتی ست
اززانوی غمت به بغل
کارهرشبم تاسحرم
ازآب هم به وجودت تشنه ترم
بیاونگاهم کن
نشستهام برخاکسترم
سطرسطر دنیایت
گنجانده امَش درشعرم
نوای نی محزونم
به عشقت...
یک شبَم
می دهمش به صاحبش
این غمکده ام
پی نوشت:
خون بالا می آورَد
قلمم
ازفرط دّردم
بربرگ های خیس دفترم
چشمانم درسوگ ند
ازجان کندن قلمم
برشوره زاردفترم
آنگاه که نگارت،می نگارَدَم
تقدیم به تمام دوستان
شعری که از جانم بیشتردوست دارمش
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبانوی واژه ها سپاسگزارم | |
|
درود استاد گرانقدر سپاسگزارم افتخاربنده حقیر حضورگرامی شماست | |
|
درود فراوان نازنین شاعر زیبا خواندی ازطبع زیبایت | |
|
درودها وهزاران درود بربانوی سایه ی عشق سپاسگزارم بزرگوار ازنگاه پرمهرتان به این سروده ی حقیر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.