چهارشنبه ۱۶ آبان
عزیز دل نمی آیی؟ شعری از حسین پاسلار(چنگ غم)
از دفتر عاشقانه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۴ شماره ثبت ۵۸۰۰۲
بازدید : ۸۰۶ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر حسین پاسلار(چنگ غم)
آخرین اشعار ناب حسین پاسلار(چنگ غم)
|
(عزیز دل نمی ایی؟؟)
دوباره صبح آدینه و چشمانی که در راهت
هزاران سال میگرید...
عزیز دل نمی ایی؟؟
و لبریز از نبودن های تکراریست مردی که ...
شده بی حال میگرید...
عزیز دل نمی ایی؟؟
تفعل زد برایت سینه ام اما خودم دیدم
که حتی فال میگرید...
عزیز دل نمی ایی؟؟
برایت اشک ها جاری نه تنها چشم شاید لب ..
و شاید خال میگرید...
عزیز دل نمی ایی؟؟
دگر حرفی نمانده نیستی و شعر سر تا سر
زبان لال میگرید عزیز دل بیا دیگر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد ارجمند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یا مهدی ادرکنی