1-تا نگاهت غزلِ باران است
من شکوفایی گل در تیرم...
******************
2-شبِ تابستان است و
نسیمِ یادت
به سکوتم جاریست
It s summernight
The breeze of your memory,flows through my silence.
****************
3-میان تیر و تابستان
خیالت جنگل گیلان
**************
4-من از اکسیژن یاد تو
سرسبزم
******************
5-رها نمی کند مرا
خیالِ بی زوال تو
*************
6-من از تیر نبودنهای تو
بدجور می سوزم
به قاب خاطراتت
چشم می دوزم
******************
7-نت به نت
عشق تو را می رقصم
بی تو از فاصله ها
می ترسم
*************
8-درون من پر از غوغا ز امواج خیال تو
من و مرغان دریایی و یاد بی زوال تو
****************
9-در تبستان نبودنهایت
یاد تو قافیه ی باران است
****************
10-نمی خواهم به جز تو
هیچکس بر من بتابد مهر چشمانش...
خیالت بر سرم چتر است و
عشقم شهره ی این شهر
****************************
11-
ساعت به وقتِ مرداد
مهرت به جانم افتاد
آتش گرفت واژه
شعری به دفترم داد
♥️
مهناز نصیرپور