يکشنبه ۴ آذر
بوی خون می دهد شعرم این بار شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۵۷۶۱
بازدید : ۱۱۵۵ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
تقدیم به استاد حامد زرین قلمی عزیز
چادر بر سر
منطق کشیدند
فرشته ها را
درآسمان سر بریدند.
هرچه خواندند
فلسفه ،
خود را زیر تیغ
سفسطه گویان دیدند.!!
نیست راز پنهانی که گشودم
خرد را به صلابه کشیدند.
دوستی همی می گفت :
فلاسفه را حکیمان خوانند!
من از این جماعت جز گشتار ندیدم.
بوی خون می دهد
شعرم این بار
عقل را با ترازو نتوان کشیدند
زبان (ملحق) را
اخر الامر از بیخ و بن کشیدند.
01032012 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.