چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر احمد ابراهیم زاده
آخرین اشعار ناب احمد ابراهیم زاده
|
بی قرارم امشب...
چون مرا خوابی نیست
مشغله ، فکر مرا اغوش است
نکند خواب مرا با او دید؟!
نکند خواب گریخت
دل من میجوشد
نکند باز نبینم او را
از خودم بیزارم...
از خودم بیزارم...
باید از فکر رهایی یابم...
کوچه ای میبینم
اندران باغی خوش
بلبلان بس سرخوش
باغبانش باید
مهربانی چیند
درِ باغ دل او
بر غریبان باز است
باید از فکر رهایی یابم ...
ماه بهمن ماه است...
بوی گل میشنوم
مست و مدهوش شوم
فکر کجاست؟؟؟
فکر را میبینم دورادور
پا ب فرار
در کنار گل این باغ بهشت
فکر را جایی نیست
عجبم این چ گل است؟!
عجبم این چ گل است؟!
خواب، سلام
ماه بهمن ماه است ....
پ.ن: گل نرگس بهمن ماه می روید
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما دوست عزیز و شاعر سپاسگزارم 🌼🌼 | |
|
درود بر شما با توجه ب عنوان شما شبانوی شاعر اصل جنس تشریف دارید 😂 🌼🌼🌼🌼 | |
|
شما لطف دارید جناب شاعر😃😊🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود