چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مهدي ازوج (هومن )
آخرین اشعار ناب مهدي ازوج (هومن )
|
نازنینم ترانه هایت چند ، حرمت عاشقانه هایت چند
عمری از حال تو نوشتم و باز ، تو بگو شاعرانه هایت چند
شانه هایت چقدر خسته شدند ، از حضور همیشه مویت
سر شاعر دلش نمی خواهد؟ ، ارزش مسخ شانه هایت چند
چشمهایت نگین مشرقیند ، غسل تعمید بوسه می خواهند
تو بگو صادقانه زیبا رو ، بوسه ی من به چشمهایت چند
من در این حسرتم که دستت را توی دستان خود نفس بکشم
حس شاعر چقدر مسخره است، نازنین هرم دستهایت چند
بی صدا آمدی و چشمانم ، از تو پرسید و بی صدا ماندی
عمر ناقابل و حقیر من ، در نفسهای بی صدایت چند
با تو این دل حراج بازار است، بی تو این دل همیشه می میرد
ارزش هومن و تمام دلش ، پیش دست و دل رهایت چند
..........................................................................
نزدیک به دو ماه دیگر با کتاب "غزل غزلهای سلیمان" از انتشارات راز نهان در خدمت شما عزیزان خواهم بود و این شعر اولین پیشکش این کتاب به شما دوستان شعر ناب
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بزرگوار | |
|
درود | |
|
درود به شما | |
|
درود به شما | |
|
درود | |
|
درود به شما بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ست