جمعه ۲ آذر
جادوی چشم شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ ۰۰:۰۴ شماره ثبت ۵۶۹۱۸
بازدید : ۷۵۸ | نظرات : ۵۶
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
در تماشای صحنه ها
قدم میزنی
در کوچه های مرور
زیر برگ ریزان خاطرات،
خش خشِ برگ های یاد
با ضرب کفش های کتانی ات
سرشار از لذت خواستن است،
با طعم لبخند
آهنگ آرامش کوک می شود
در فضای سکوت نظاره ات
از ایوانِ خانه ی امید،
با نجوای خواستنت
و انتظار آمدنت
آماده ام
در آغوشت کشم
با طعم خوب حضور
به جبرانِ رویای شبانه روز،
که جادوی چشم هایت
در بی ثبات ترین زمانه ی خواستن
و عصر چوپانکان
در قلمرو ِ خام زادگی
هرگز رهایم نکرد
که نخواهمت،
تو مصدرِ بودنی
در خواستگاه ِ امن ِ یاد
که با جادوی چشم هایت
همیشه حاضری
و من می خواهمت.
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد آلاله سرخ مهر حضورتان بر محفل شعر جناب عابدپور ماندگار سلام
| |
|
استاد بزرگوار جناب حکیم عرض ادب و احترام به کلبه ی محقر شاگردتان خوش امدید سپاس از مهر حضورتان | |
|
مهر بانو جمیله خانم عجم حضور استادانه ات را بر محفل شعر رسول عزیزمان می ستایم سلام
| |
|
برادر بزرگوارم استاد عزیز جناب رفیعی لطف حضورتان را سپاس همواره وامدار مهرتان هستم زنده باشید به عشق | |
|
شاعر محبوب جناب علی رفیعی مهر حضورتان بر محفل شعر آقا رسول ماندگار سلام
| |
|
بانو موژان عزیز عرض ادب و احترام خوش آمدید مهربانیتان را سپاس مانا باشید | |
|
نازنین شاعر نرگس عزیز لطف حضورتان ماندگار سلام
| |
|
شاعر فرهیخته برادر عزیزم جناب رمضانی حضورتان دلگرمیست سپاس از حضور گرمتان مانا باشید | |
|
شاعر داننده جناب رمضانی بر محفل شعر رسول عزیزم خوش آمدی سلام
| |
|
بزرگوار استادم مهربانترین جناب انصاری عزیزم مهرتان همواره شامل حال حقیر بوده است سپاس از حضور گرمتان زنده باشید به عشق | |
|
استاد بزرگوارم مهر حضورتان ستودنی ست ممنونم سلام
| |
|
استاد شعر و ادب نازنین لیلا بابا خانی به محفل شعر جناب عابد پور خوش آمدی سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک