پنجشنبه ۱ آذر
بهانه ی دلتنگب شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۱۰ شماره ثبت ۶۹۶۵۴
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
شعرهایم
بهانه ی دلتنگی ست
تا شاید
در انتهای روزمرگی هایت
و از پس انبوه خستگی ات
در خلسه ی نوشیدن چای
پشت مینای خیس
از باران یاد
مرا درنگی کنی
زیر لب بخندی
و باز نبودنت را
در محو بازتابت
از حوض زلال خاطرم
به دست ابر و باد
به رخ دلتنگی ام کشی
تا بیش از پیش
آفتابگردان تنهایی ام
به شوق چشمهایت
همچنان استوار
خورشید را
در تب انتظار
غرور آمیز و سربه زیر
تاب آورد
که جز اینش انتظار نیست...
بوته
|
|
نقدها و نظرات
|
ماه بانو آلاله عزیز
خوش آمدی
| |
|
عرض ادب مهربانوی بزرگوار بانو یوسفی سپاس از حسن نظرتان مانا باشید | |
|
مهربانو خانم یوسفی خوش آمدی | |
|
مهر حضورت ماندگار خوش آمدی
| |
|
سلام و درود جناب فلاحی ارجمند سپاس لطف حضور و حسن نظرتان را خوش آمدید مانا باشید | |
|
مهر حضورت ماندگار خوش آمدی
| |
|
استاد دهنوی مهر حضورت ماندگار خوش آمدی | |
|
مهر حضورت ماندگار خوش آمدی
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود ارجمند