اگه برگردی دنیارومی کنم چراغونی
واسه دوباره داشتنت دنیارومیدم مهمونی
اگه برگردی میدونم که دوستم داری
باتوزندگی پاییزیم میشه بهاری
اگه برگردی دیگه نمیگن الکی پاش نشستی
اون وقت من به جرئت می گم عاشقتم تومیگی عاشقم هستی
اگه برگردی دوباره می گیرم نفس
تورودوباره داشتن شده آرزوم همین وبس
اگه برگردی وبگذاری دستت وتودستام
منم دیگه خیس نمیشن همش چشمام
اگه برگردی خونم رنگ شادی می گیره
غم وغصه توقلبم واسه همیشه می میره
اگه برگردی فریادمی کشم هنوزدوست دارم
سرم وروی شانهایت می گذارم وآروم می بارم
اگه برگردی اشک شوق میشینه توچشمام
باتودیگه حس نمی کنم من یک آدم تنهام
اگه برگردی نازمی کنم موهایت
واسه همیشه می شوم به فدایت
اگه برگردی نمیگم حالادستش تودست رقیبه
دیگه فکرنمی کنم واست ارزش ندارم مثل یک غریبه
اگه برگردی من وبگیری به آغوش
هرچه غم دارم میشه فراموش
اگه برگردی وباشی کنارم
هیچی دیگه من کم ندارم
اگه برگردی عمری خوشحالم
بیانگذاربشی آرزوی محالم
اگه برگردی نگاه کنی توی چشمام
اون وقت که دیگه برآورده کرده خدادعام
اگه برگردی دارم من همه دنیارو
امابرنگشت وبردازیادرسمه عشق وفارو
89/5/13روزچهارشنبه ساعت9:8دقیقه
وبلاگ شاعر:www.ahsan-ahmadi.blogfa.com
سروده زیبایی است