سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 6 تير 1403
    20 ذو الحجة 1445
      Wednesday 26 Jun 2024
      • روز جهاني مبارزه با مواد مخدر
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۶ تير

      امابدون هنوزم که می بینمت عاشق وعاشق ترت میشم

      شعری از

      سیداحسن احمدی

      از دفتر شعرهای شاعری معلول نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۵۷۹۴
        بازدید : ۷۵۱   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیداحسن احمدی

      من باعشقت موندم خیلی تنها

      واسه خاطرتوشدم رسوا

      اماواسه توعاشق بودنم مهم نیست

      توبگوکه دیگه بعدتوعشق چیست

      میخوام بگم من تاکی توروبارقیب ببینم

      تاکی شبهاتاخودصبح به خیال داشتن توبنشینم

      میدونی من باخیالت تاکجاهامیرم

      همش به فکراینم یکباردستت وبگیرم

      اون لحظه دیگه بشی مال خودم نازنینم

      کی میشه عشق وتوچشمات ببینم

      اماواسه این خیال خیلی دیره

      دل داره توحسرت هاجون میده ومی میره

      توبا رقیب من سرمستی وشاد

      ازمنم دیگه نمی کنی یاد

      امامن بازم به عشق بدجورپابندم

      قسم به چشات دیگه دل به کس نمی بندم

      آخه بگوگلم کی لیاقت گرفتن جای توروداره

      هیچکی قشنگ نیست مثل ماه من مثل توتک ستاره

      تونگاهت وازم بگیرنشین کنارم

      امامن بازواسه دیدنت لحظه هارومی شمارم

      لحظه های مثل باتودریک شب بهاری

      مثل اون لحظه واسه اولین باربگی دوستم داری

      دستای قشنگت وبگذاری توی دستام

      نگام کنی وببینی توی همه دنیام

      امامی بینم دیرشده واسه این خیال

      مونده توسینم بغض این آرزوی محال

      درسته من هیچ وقت نمیرسم به این آرزوها

      اماتوخوش باشی کافی واسم زیبا

      توبااینکه دونستی دوست دارم نموندی پیشم

      امابدون هنوزم که می بینمت عاشق وعاشق ترت میشم

      88/4/4شب پنج شنبه ساعت21:33دقیقه

      وبلاگ شاعر:www.ahsan-ahmadi.blogfa.com

      ایمیل تماس باشاعر:ahsanahmadii@yahoo.com

      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0