درخیالم همیشه توپرسه میزنی
امادرحقیت دلم رامیشکنی
درخیالم همیشه توبامن هستی
امامیدانی بابی وفایت مراشکستی
درخیالم همیشه تومال منی
اماتوهمش دورازخیال منی
درخیالم همیشه به عشق مون پیش همه می نازیم
امامن ودل دیگرازنبودتوداریم می بازیم
درخیالم همیشه عاشق ترازهمه عاشقهایم
اماشایدم من ودل یک کم بیش ازحدغرق این روئیایم
درخیالم همیشه من مال توهستم
امابه خودکه می آیم نیست دستت دردستم
درخیالم همیشه واسم عاشق وپریشانی
امامی سوزاندمراوقتی می بینم لحظه ای پیشم نمی مانی
درخیالم همیشه به من می کنی نگاه
امابی اعتنایی توبه من آتش میزندمرا
درخیالم همیشه تومی کنی آرامم وقتی خسته ام
امابارهادرنبودتوواین عشق تنهایی شکسته ام
درخیالم همیشه می کنم نازموهای سیاهت
امادلم می گیردوقتی می گیری زمن نگاهت
درخیالم همیشه ازعاشق من بودنت به خودمی بالم
اماروزگارنخواست من برسم به این همه خیالم
درخیالم همیشه نیستیم لحظه ای دورازهم
امابه خودکه می آیم چیزی ندارم جزماتم
درخیالم همیشه نمی گذاری اشکی برچشمم بشیند
امابارهاچشمانم گریستندفقط به خاطراین که توروکنارم ببینند
درخیالم همیشه تومی شینی درکنارم
اماسیاه کردی روزروشنم راوقتی گفتی دوست ندارم
درخیالم همیشه توهستی همه نفس ووجودم
اماتورفتی وبایدبگویم من چه آدم خوش خیالی بودم
89/1/24شب سه شنبه ساعت19:47دقیقه
وبلاگ شاعر:www.ahsan-ahmadi.blogfa.com
ایمیل شاعر:ahsanahmadii@yahoo.com