جمعه ۲ آذر
شوق پرواز شعری از رسول عابدپور ( بوته)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۲:۱۳ شماره ثبت ۵۶۷۶۱
بازدید : ۶۸۸ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر رسول عابدپور ( بوته)
آخرین اشعار ناب رسول عابدپور ( بوته)
|
شوق پرواز
در چشم های توست
آنجا که آغوش لبخند باز می کنی
و با نجوای ِ پرواز
در قفسِ گرمِ سینه ام
بال بال می زنی،
و من بال پهن می کنم
زیر آبشارِ معطرِ زلف
تا از چالِ گونه ات
به شوقِ شکارِ شکوفه یِ سرخ
پرواز کنم،
و با اولین پیکِ کام
سَرکَنده مرغی شَوَم
قربانیِ پیشِ پا
در بسترِ خونینِ لبانت
با ناله های ِ ذوق،
شوقِ پرواز
در چشم های توست
وقتی شهبال هایِ زاغ بگشایی
و با ذوقِ همراهی ات
من را نگری.
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام استاد بزرگوار جناب خادمیان سپاس که با نکته سنجی های جنابتان به بهتر شدن اشعار بنده کمک می کنید درود بر شما بزرگوار خوش امدید | |
|
عرض ادب و احترام برادر عزیزم جناب رمضانی بزرگوار لطفتان را سپاس مهر حضورتان دلگرمیست زنده باشید به عشق | |
|
عرض ادب و احترام بانو باقری استاد گرانقدر لطف حضورتان را می ستایم سپاس که حقیر را با مهر می خوانید مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.