يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
با تو حال دل من بهتر بود
عاشقی در نگهم معنا داشت
دل دیوانه کنارت خوش بود
با تو گویی هوس سودا داشت
غرق در چشم تو بودم شبها
همچو ماهی که به دریا جا داشت
موج شیرین ز لبانت میریخت
میل یک بوسه دلی رسوا داشت
تا سحر از نگهت میخواندم
با تو هر شب دل من رویا داشت
آه تقدیر من اما غم بود
نقشه ای شوم به سر دنیا داشت.
|
|
نقدها و نظرات
|
حضرت شاعر جناب رمضانی بزرگوار به محفل شعر مهر بانو نرگس عزیز خوش آمدی متشکرم سلام
| |
|
درود سپاس از همراهی شما مانا باشید | |
|
درودها سپاس بیکران از حضور پر مهرتان مانا باشید | |
|
درود استاد گرامی سپاس بیکران ارادتمندم | |
|
درود بیکران سپاس از مهربانی و لطف شما مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.