دوشنبه ۵ آذر
خدای دنیا شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۵۵۹۱۴
بازدید : ۱۰۴۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
ترسم که خدایم غم من را بخورد
غم این بی کسیو بی سرو سامانی را
بی کسی طعنه وابستگیِ بیهودست
ورنه ارجح ننهم عشق به تنهایی را
ترسم که خدایم غمِ من را بخورد
ترسم که بگیرد جانِ این بیجان را
یاد دارم که به وقتِ آمدن در دنیا
داده بودن در دلم اذن یکی بودن را
ترسم که خدایم غمِ من را بخورد
ترسم که خدایم غم من را بخورد...
دنیا حریفی
بداهه
اردیبهشت ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
عزیزم سروده شما هم عالی بود ممنونم | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
درود بر شما استاد | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود